Inlägg: 1545344
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Zappaholic: Så kränkande ord mot domare är inte påhopp och är fullt tillåtet.. Märkligt
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Gurra88: Tror inte jag skrivit det någonstans...jag skrev bara att det är skillnad på påhopp och påhopp. Men jag tänker inte hålla på och käbbla med dig, det leder bara till spammande av forumet. Däremot tänker jag fortsätta klaga på meningslösa diskussioner så kan du klaga varje gång jag kränker en domare.
Asså, den här diskussionen vi har nu, så jävla meningslös ;-)