Inlägg: 1545421
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Sven.Savage: Tackar Sven...en skön revansch efter fiaskot uppe i Delfinen och respasset i Kalle Anka Cup! ;-)
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Zappaholic: Tar hellre 3 pinnar i ES än en vinst i ET, trots pengarna.
Känns som att Luleå är lite på nergång efter en lång tids fint spel, rätta mig om jag har fel min gode Sven.....
Känns som att Luleå är lite på nergång efter en lång tids fint spel, rätta mig om jag har fel min gode Sven.....