Inlägg: 1545587
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Huge: jävligt bakvänt från din sida som vanligt.. Jag hävdar att Lauritztsr onödiga utvisningar på eget slarv. Du tycker något annat utan att ens sett reprisen. Mycket märkligt.
Din benämning på lauritz stör mig inte alls, men även det är märkligt då du gick igång som fan på att Bäckis hade tröja 99. Men att jämföra lauritz med Gretzky har du inga problem med. Snacka om att vara inkonsekvent
Din benämning på lauritz stör mig inte alls, men även det är märkligt då du gick igång som fan på att Bäckis hade tröja 99. Men att jämföra lauritz med Gretzky har du inga problem med. Snacka om att vara inkonsekvent
+ 3
Eller är det så pinsamt för dig att du inte har en susning utan bara gissar och sen försöker byta ämne genom att börja diskutera mitt användande av nr 99 som smeknamn på Lauritzen bara för att jag vet att det retar dig?