Inlägg: 1545603
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Ang Lauritzen så tycker jag själv att det är dags att söka ny klubb jag tror inte han kommer upp i den kapacitet som han var förra säsongen innan skadan!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
foppa78:
Jag tycker man ska ge honom några matcher till innan man ens börjar fundera på något sådant, däremot har han inget i första eller andralinan att göra.