Inlägg: 1546976
Sv: A proposito de nada
Spinningswede: Haha skojade bara, angående Sundlövs uttalande att vem som helst kan försvinna. Ungefär som att han inte menade Franson när han sa det ;)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Nu vet jag inte om ni Brynäsare är intresserade av detta men jag vill ändå ta tillfället i akt och dela med mig av denna fantastiska gästkrönika från Mora IK.
Klockrent skrivet. Man är stolt som mas när man läser detta ;)
+ 8