Inlägg: 1547016
Svarskommentarer
Sv: Cody Franson
Peja: Bra analys. Franson har ju visat prov på bra klubbteknik på liten yta flera gånger, så nog finns det mer att ta av offensivt. Kan tänka mig att han fortfarande känner en viss osäkerhet pga den stora rinken och därför hellre tar det säkra för det osäkra många gånger genom att försöka säkra bakåt i första hand.
Inte heller så lätt att spela med ex Widing, som gör mkt på chans, inte får mkt uträttat men ändå undgår kritik helt och hållet.
Inte heller så lätt att spela med ex Widing, som gör mkt på chans, inte får mkt uträttat men ändå undgår kritik helt och hållet.
Sv: Cody Franson
Peja: Med tanke på att han är ganska dålig i defensiven, och fått ut oerhört lite i offensiven, ja då är man misslyckad värvning i mina ögon. Eller ska man bara gå på några enstaka bra passningar? Krävs mer på den här nivån för att imponera på mig.
Tycker han fått tillräckligt många chanser på sig att visa att han hör hemma på liten rink, förmodligen i AHL.
Vi får se om det kan bli bättre nu när Lauritzen spelar där, och Enterfeldt tar hans plats i den första.
Redigerad kommentar