Inlägg: 1547044
Sv: Cody Franson
Slajsarn: Tycker faktiskt inte han får så mycket kritik alls som han borde få. Han är nog den som bör ha mest med skit i laget, iaf bland de två främsta. Så fort han får pucken så skjuter han (oftast i riktigt dåliga vinklar som gör att pucken går i runden och ur anfallszon). Kan inte passa en passning och blir av med pucken såfort han har den om han inte passat motståndarmålisen. Är inte speciellt fysisk av sig nu för tiden men drar ofta på sig riktigt dumma utvisningar.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Cody Franson
atilla: Nä, min kritik mot Widing känns som det enda negativa man hört om honom på väldigt länge härinne.
Och paradoxalt nog så kommer den från en som aldrig kritiserar egna spelare.
Då har det gått långt.... :-)
Och paradoxalt nog så kommer den från en som aldrig kritiserar egna spelare.
Då har det gått långt.... :-)
Sv: Cody Franson
atilla:Just därför tycker jag att han borde lånas ut. Han tillför inte ett skit.
DIF kanske vill låna honom. De kan få honom för en latte och en delicatoboll
+ 1