Inlägg: 1547220
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vet inte hur man kan göra om, men nått måste göras. Förstår om Molin och Lindholm kanske är sliten efter JVM, men så här kan jag tänka mig att vi ställer upp nästa match.
Enterfeldt-Järnkrok-Harju (Tre av BIFs bästa spelare i en producerande line)
Lavander-Lindholm-Molin (M/L synkade i JVM och Lavander står för trygghet)
Widing-Nordquist-Lauritzen(Kanske kan få igång dom igen??)
Granström - hansen - Ollas
vet inte hur hansen spelar i en wing-position, men kanske:
Widde-Nordah-Hansen
Ollas-Granström-Johansson
Enterfeldt-Järnkrok-Harju (Tre av BIFs bästa spelare i en producerande line)
Lavander-Lindholm-Molin (M/L synkade i JVM och Lavander står för trygghet)
Widing-Nordquist-Lauritzen(Kanske kan få igång dom igen??)
Granström - hansen - Ollas
vet inte hur hansen spelar i en wing-position, men kanske:
Widde-Nordah-Hansen
Ollas-Granström-Johansson
mattias - 74:
Man blir varm i hela kroppen när man läser om sådana händelser..... Men vet inte om jag kan hålla med om att dalmasar alltid vart så fredliga, vid dalaupproret 1743 (googlat) marscherade masarna ju till Stockholm och använde t.o.m. skjutvapen;-)
Själv tycker jag MIK och LIF kan få både fredspris, Jerringpris o bragdguld :-)