Inlägg: 1548290
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dr Spec: Taktisk grej av Jämtin att böla i media. T ex Wikegård brukar tugga lite om att dom s k fysiska spelarna blir hårdare bedömda av domarna så nu spelar han på det... Tollefsen är ju också en gris men att Jämtin alltid sätter upp armbåge eller klubba när han är på väg att bli tacklad stämmer ju rätt bra.
Sv: A proposito de nada
Dr Spec: Han är underhållande Jämtin, dock inte särskilt smart. Dock gillar jag handskarna i nyllet på Tollefsen. :)
mattias - 74:
Domarna i eltserien är inte speciellt bra för tillfället, men Jämtin är sämst! Han verkar inte skämmas för någonting?! Men han är väl inte skapt som oss andra...