Inlägg: 1553116
Sv: A proposito de nada
Huss: Hur är det möjligt att vara så här dåliga? Dom kämpar ju inte ens!!!!!!!!!!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf:
Sitter faktiskt och ser matchen själv på Stream och jag måste hålla med om att BIF inte alls är med i matchen. Inte ens Huge kan snacka bort eran usla första period.
Sv: A proposito de nada
sylf: Man hade ju lite förhoppningar efter tredje perioden sist men det kunde man tyligen glömma.