Inlägg: 1553275
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13
Lindström: Alt: Packa er och sök ett annat lag, maken till gnälliga sopor till alibisupportrar får man leta efter...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13
Huge: Hade jag varit en "alibisupporter" hade jag inte suttit och sett varenda jävla match från början till slut, trots att vi ligger under med 3,4 mål i 90 procent av dessa.
Hade jag varit en "alibisupporter" hade jag inte suttit framför varje ny match och hoppats på en vändning.
Du förstår fan ingenting.
+ 3