Inlägg: 1553424
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13
sylf: TJ var besviken efter matchen, låter bekant på något vis....
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13
Huss: Oroväckande att han tycker vi varit bra de två sista matcherna. Vad hände med att vi vinner matcher med 5-2 istället?
Sen en fundering. Vad är tanken med Granström, Lindholm, Järnkrok? Att Granström ska pissa in mål? Mycket märkligt
Det här laget behöver nog forwards lika mycket som man behöver en ny back. Det finns ju ingen fantasi alls?
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 24/1-13
Huss: Missade frivilligt alla brölanden från Brynäshåll. Men jag vet vad som sas ändå. "vi är besvikna" "det kommer att vända" "vi kan bättre" "vi var inte med från start" bla bla bla.....