Inlägg: 1553747
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 26/1-13
Heja Brynäs friskt humör! Tippar 2-5. Inte en chans att vi förlorar en enda match till. Vi är ju svenska mästare! Eller just det, var det förra säsongen?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 26/1-13
brynäs08: Klart att vi är mästare, regerande mästare fram tills nya koras så det blir givetvis vinst. 2-3 efter straffar!
Dax för våra hjältar att varva upp inför slutspelet och sen är det ju bra om den nya backen kommer till ett vinnande lag.
Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 26/1-13
Har vi denna form i ett slutspel är det klart att dom vi möter är dunderfavoriter.. MEN det som talar för BIF är väl i såfall att vi inte har något att förlora så vi kanske bara kör medan motståndarna blir nervösa.. Får vi in första pucken i första matchen i slutspelet kan det bli SM-Guld igen! ;)
+ 2