Inlägg: 1560961
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: Styrman, Löf och även Jacobsson ser nervösa ut. Att Hansen är hämmad av sin skada är mer än uppenbart. Vi måste gå rakare på mål, det är alldeles för mycket snurr ute i hörnorna.
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: Ja när man lyckas spela hyfsat en period så ger man bort ett mål likförbannat jag skriver in mig på psyket snart!:-(
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Även om Löf får ta på sig målet med den bedrövliga passningen är Rahm återigen väldigt seg i sidledsförflyttningen..
+ 1