Inlägg: 1561169
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues:
Bra kämpat!
Två idiotmisstag av SPELARE gör det tungt för oss
Rahm stabil, skön på straffarna
Bra kämpat!
Två idiotmisstag av SPELARE gör det tungt för oss
Rahm stabil, skön på straffarna
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: trots skitsäsong och i stora delar en skitmatch så tackar jag för underhållningen i kväll, fan va härligt!!!
+ 2
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: 2poäng är in i helvete bättre än inga! Puss och kram!
+ 1