Inlägg: 1561369
Sv: Operation Nordquist!
Carl Lejonkräk: Det är bara att glömma den sista månaden och köra på som förut?
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
Jajjen: vi ska inte glöma någonting från denna säsong men vi ska sikta uppåt och inte på att undvika kvalserien i första hand. Om målet är att undvika kvalserien, är vi då nöjda med Ingemansland??? Alla till vi se ett starkare jag nästa säsong men Lesky sa det på ett sätt som jag uppfattade som mycket komiskt.