Inlägg: 1561777
Sv: SILLY SEASON 13/14
tompap71: Här finns det några namn som skulle smaka mumma, tyvärr såm tror jag att Sundlöv inte är intresserad av någon av namnen :-(
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
70 Rodrigues: Enterfeldt tränar inte idag, alltså inte med mot SAIK...synd.
Mitt tips är att vi inte lär se mer av Persson den här säsongen.
Mitt tips är att vi inte lär se mer av Persson den här säsongen.
Sv: SILLY SEASON 13/14
70 Rodrigues:
Ramlar Rögle ur skulle Aaltonen sitta fint, i övrigt tror jag Sundlöv får svårt att locka någon av de andra även om han skulle vilja. Möjligen Figren då men vill vi ha han egentligen?