Inlägg: 1561812
Sv: A proposito de nada
Även om vi åker på smörj mot SAIK så kan vi bli klara för ES 13/14 om HV spöar TIK.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kahn: Jag skulle vilja påstå att vi är klara redan, glöm inte att lagen under oss möts inbördes också.
Sv: A proposito de nada
Kahn: alltid något - även om slutspel bör fortsätta vara målet för laget just nu...