Inlägg: 1561837
Sv: A proposito de nada
Skitstöveln:Inte helt klart att det blir Saik i kvarten, fortsätter trenden för Frölunda och vi vinner några matcher till så kan de välja Frölunda,,,sen om HV eller Färjestad passar oss bättre är tveksamt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Kanske SAIK har toppat för tidigt precis som renarna förra året.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Jag tror SAIK väljer oss före Frölunda alla dagar i veckan. Brynäs är betydligt sämre i skrivande stund och Gävle ligger betydligt närmare Skellefteå än vad Gbg gör :] Det är min tanke.