Inlägg: 1561838
Sv: SILLY SEASON 13/14
70 Rodrigues: jag har sett en del matcher med Djurgården och jag anser inte att Dustin riktigt har spelsinnet och snabbheten i tanken som krävs för att producera på en högre nivå än Allsvenskan. Givetvis svårt att sia om men det är min bedömning.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Carl Lejonkräk: Då har du blundat isf, Han har ett grymt spelsinne och är snabb på skridskorna. gör om gör rätt!