Inlägg: 1563493
Sv: Brynäs IF-Rögle BK den 23/2-13
Gurra88: Du var tvungen att komma med något halvspydigt. Jag ställde bara en fråga om du blev avstängd från Modos forum. Jag visste inte om det stämde eller inte utan hade för mig att jag läst det här tidigare...
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Rögle BK den 23/2-13
Zappaholic: Jag blev avstängd för att jag är helt säker att Forsberg gjort bort sig i Skellefteå.. Med andra ord en personlig avstänging från Modomoderatorer eftersom man inte kammar dem medhårs. Undrar fortfarande vilka grova övertramp han syftar på.. Ska bli väldigt intressant