Inlägg: 1566076
Svarskommentarer
Sv: SLUTSPEL 2013!
Riktigt skönt med slutspel och en uppåtgående form! I stort sett en prickfri insats idag av laget och AIK var aldrig riktigt nära. Nu finns lite, lite hopp om att kunna jävlas lite med de som vågar sig på att välja oss (lär bli Skellefteå). Älska Brynäs!
Sv: SLUTSPEL 2013!
foppa78:
Sweet... Ja då är det bara att hoppas man får en fet faktura av brynäs i april (slutspelspaketet var inte billigt i fjol) :-)
Sweet... Ja då är det bara att hoppas man får en fet faktura av brynäs i april (slutspelspaketet var inte billigt i fjol) :-)