Inlägg: 1567354
Svarskommentarer
Sv: SLUTSPEL 2013!
Peja: Johansson kanske kan få fler lägen att uttnyttja farten nu med ett annat försvarsspel...?
+ 1
Sv: SLUTSPEL 2013!
Peja:
"Widing känns lite som Ovechkin i NHL, dvs i grund och botten ett offensivt vapen, men med ett begränsat register vilket har gjort honom sönderscoutad & sönderläst av motståndarna"
Jag såg Widing slå en passning en match.
"Widing känns lite som Ovechkin i NHL, dvs i grund och botten ett offensivt vapen, men med ett begränsat register vilket har gjort honom sönderscoutad & sönderläst av motståndarna"
Jag såg Widing slå en passning en match.
Widing känns lite som Ovechkin i NHL, dvs i grund och botten ett offensivt vapen, men med ett begränsat register vilket har gjort honom sönderscoutad & sönderläst av motståndarna. Sedan har inte Widing fått till det överhuvudtaget i powerplay den här säsongen. Vanligtvis gör han en ganska stor andel av sina mål i PP.