Inlägg: 1567799
Sv: SLUTSPEL 2013!
brynäs08: Brynäs jag ser helt ok ut måste jag säga och jag blir mer och mer optimistisk över våra chanser.
Svarskommentarer
Sv: SLUTSPEL 2013!
Carl Lejonkräk: ja du brukar ju tro på laget ;) jag tror faktiskt att vi startar med en förlust med 5-2 och följer sedan upp med tre raka förluster till.
enda chansen som jag ser det är att vi helt otippat får en flygande start med vinst i första matchen.
+ 1