Inlägg: 1567880
Sv: SLUTSPEL 2013!
Treklövern1912: som sagt, ingen skulle bli gladare än jag! Men jag ser faktiskt inte hur vi skulle ta Saik?
Svarskommentarer
Sv: SLUTSPEL 2013!
brynäs08: Det gäller som i finalen förra året spela smart hockey för att vinna ligga rätt och kontra sönder saik!
Finns en sak som brynäs bör göra det är spela hansen granström och wännström mot holloway bellmare möller! Sedan mossa på och spela defensivt och tråka ut saik!
Honken visar igen varför han är en av sveriges bästa målvakter i elitserien!
Finns en sak som brynäs bör göra det är spela hansen granström och wännström mot holloway bellmare möller! Sedan mossa på och spela defensivt och tråka ut saik!
Honken visar igen varför han är en av sveriges bästa målvakter i elitserien!