Inlägg: 1568708
Sv: A proposito de nada
Steenm: Har sett dem haft det under säsongen en del matcher så är inte nu dom börjat med det, men ja håller med dig...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Intressant läsning om Emil, känslan är att han är på väg till Nordamerika
Länkar:
Dallas Stars Prospect Emil Molin: To Stay In Sweden Or To Go To North America? - Defending Big D
Dallas Stars Prospect Emil Molin: To Stay In Sweden Or To Go To North America? - Defending Big D