Inlägg: 1568766
Sv: A proposito de nada
Tväst: Nu när Mesta Mästarna missar Kvalserien så hoppas jag på Leksand och Västerås. Varken Timrå eller Rögle gör någon glad ;-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues:
Har stor respekt för vad Timrå o Rögle åstadkommer, men glad....
Det är ju ett bra tag sen VIK var med där uppe... deltagande i ES gör väl att sponsorer vaknar, kunde Växjö mobilisera så kan väl Västerås, dessutom kul med nåt annat..... bara det inte blir på Brynäs bekostnad ;-)