Inlägg: 1570802
Sv: SILLY SEASON 13/14
rafalski: Men om vi värvar honom och han vräker in poäng då? Är det en dålig värvning då också?
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Carl Lejonkräk: Ehh, om vi värvar honom och han vräker in poäng så är han en bra värvning.
Om Styrman blir en backklippa i klass med Gunderson så ska vi självklart förlänga med honom också.
Om Styrman blir en backklippa i klass med Gunderson så ska vi självklart förlänga med honom också.
+ 1