Inlägg: 1575585
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Steenm: Att du inte får lön av Aftonbladet kan bero på att du lätt blandar ihop olika namn.
Sv: SILLY SEASON 13/14
Steenm:
Jag blev mest förvånad över att Tommy Jonsson verkar ha nåt på gång i Leksand :-)
I "Wennerstrands" blogg tror jag det stod Tommy Salo
Jag blev mest förvånad över att Tommy Jonsson verkar ha nåt på gång i Leksand :-)
I "Wennerstrands" blogg tror jag det stod Tommy Salo
Redigerad kommentar
Sv: SILLY SEASON 13/14
Steenm: Du har faktiskt några minuter på dig att redigera, fem?, så du hinner ändra Wennman till Wennerfeldt....
bradberry: Haha såklart, jag lyckas alltid blanda ihop dessa efternamn. Jäkligt synd då Wennman närmast är ett geni i förhållande till Wennerholm.
Tycker det är dåligt av HS att man inte kan ändra inlägg i efterhand, då dessa enkla misstag görs. Jaja!