Inlägg: 1576197
Sv: SILLY SEASON 13/14
Johan Norrström: formulerade mig lite fel där, han lär väl få svårt att ta en plats i NHL direkt men små spelare börjar bli fler i NHL som conacher, gallagher m.m
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
AIK rycker i Jonas Andersson, tung powerforward för en Leadingline i BIF?
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/aik-for-samtal-med-jonas-andersson/
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/aik-for-samtal-med-jonas-andersson/