Inlägg: 1576217
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Peja: trodde han skulle få kontrakt av BIF och sedan lånas ut. Men Brynäs känner väl att dom kan få honom när dom vill om det nu skulle bli succé i och med pappa i båset! ;) Men han spelade bra dom chanser han fick, hoppas det går bra för han i Uppsala!
Sv: SILLY SEASON 13/14
Peja: Intressant hur många spelare som har Brynäsanknytning i Almtuna.
Kanske ett lite mer formellt samarbete vore på sin plats? Ett nytt SG vore inte fel....
+ 3