Inlägg: 1576276
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Rumpelstiltskin:
Sundlöv behöver inte ett världsomspännande kontaktnät. Räcker bra med Europa och Nordamerika. Tror han har riktigt bra hjälpa av Inge Hammarström nu när han ska leta tilltänkta förstärkningar i AHL.
Sundlöv behöver inte ett världsomspännande kontaktnät. Räcker bra med Europa och Nordamerika. Tror han har riktigt bra hjälpa av Inge Hammarström nu när han ska leta tilltänkta förstärkningar i AHL.
Sv: SILLY SEASON 13/14
Rumpelstiltskin: Ja, det är bara du som känner så.
Och alla andra som tror att tystnaden beror på att Sundlöv sitter och rullar tummarna.
Jag föredrar isf en sportchef som håller käften till nåt är klart, framför nån som sitter och hittar på att han gjort klart med spelare bara för att fansen ska få nåt att snacka om....
Och alla andra som tror att tystnaden beror på att Sundlöv sitter och rullar tummarna.
Jag föredrar isf en sportchef som håller käften till nåt är klart, framför nån som sitter och hittar på att han gjort klart med spelare bara för att fansen ska få nåt att snacka om....
+ 2
Är det bara jag som känner att det är iskallt om Brynäs under silly? Varför känns det som att ingen vill spela i brynäs, kan det bero på herr Sundlöv?
Nej, in med en ny sportchef som har ett brett kontaktnät utöver världen!