Inlägg: 1577166
Sv: SILLY SEASON 13/14
Bryäns har några intressanta spelare i J20 också som måste få chansen under året så att ha förstor bredd är inte bra. Jag tolkar det som att vi ska värva 3 spelare som gör 40+ poäng! Sen kommer det troligtvis bli yttligare 2 spelare?
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
HappyX3: De intressanta spelarna är nya från J-18 och det är väl bara Daniel Ljunggren och Nörstebö som provat på seniorhockey av dem. Flera lovande spelare men de saknar många kilon...
3 forwards och en back. Det är det enda som officiellt kommit från MS.
+ 1