Inlägg: 1577200
Sv: SILLY SEASON 13/14
Huss: Jag läste någonstanns att Masken var intresserad. Enligt EP är även Almtuna ett alternativ. Det står i samma artikel att Brynäs kommer att påbörja ett sammarbete med Almtuna.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Zzz: Vilket är jättebra, sen har vi väl en 6-7 gamla Brynässpelare där också.
Skall bli intressant att följa de unga killarna Näsman, Bergqvist och Larsson.