Inlägg: 1577205
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
mattias - 74: Salo vill inte ha medelmåttor? Ja då får han ju byta ut hela truppen eftersom er ende stjärna lär försvinna till NHL :-)
Sv: SILLY SEASON 13/14
mattias - 74:
Annars har väl Leksand varit medelmåttornas högborg i många år.
Annars har väl Leksand varit medelmåttornas högborg i många år.
Sv: SILLY SEASON 13/14
mattias - 74: Nordqvist hade gjort ett bra jobb hos er. Salo verkar inte vara så intresserad av att ta in spelare med rutin, men jag tror att Nordqvist skulle fylla en vilktig funktion hos er om det börjar blåsa snålt. Då behöver era unga spelare någon att hålla i handen.
Men nu blir han ju kvar hos så vi får hoppas att han gör en bättre säsong så får Salo betala dyrt säsongen efter istället =).
Zzz:
Salo vill inte ha medelmåttor ;)