Inlägg: 1578819
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey_22: "Har ni lust att framföra eran syn på saken så gör det mer utförligt."
www.youtube.com/watch?v=3cTugC0iv1A
Räcker det som svar?
www.youtube.com/watch?v=3cTugC0iv1A
Räcker det som svar?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey_22: Ska du få puckona att fatta det måste nån på tv säga det först, annars funkar det inte. Kul att se att det filmas friskt i alla läger, inte minst av frölundaspelare. Men det får man inte säga högt i Göteborg, landets skitstad nr 1.
+ 6
lu93rowa,sheena: Ja,jag skrev orättvist,det verkar ni ha förstått båda två.
Har ni lust att framföra eran syn på saken så gör det mer utförligt.
Förstår inte poängen i att skriva typ "haha,orättvist ?"