Inlägg: 1579227
Sv: SILLY SEASON 13/14
Gnääääälliga, oinsatta och otåliga fans tendens: att konstant gnäääälla utan att veta nåt och sen med facit i hand kunna säga "vad var det jag sa" eftersom sannolikheten säger att man till sist måste få rätt om man gnäller på exakt allt....
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Huge: det mest troliga är att du skulle vara nöjd om de gick ut och sa att truppen är spikad. Vad vet du som inte någon annan vet. Vad är det som får dig att tro att du är bättre än någon annan här inne? Du är patetisk.
+ 7