Inlägg: 1579236
Sv: SILLY SEASON 13/14
Huge: Har du inte sovit bra inatt Huge? Se så det är fint väder ute, ut och slå ett par moderatbandysvingar så ska du se att allt blir bra igen!
+ 4
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
foppa78:
Håller med dig..... Huge gör bäst i att hålla sig ute i det fina vädret...... HS är så lugnt o fint när alla får gnälla om allt o alla utan att störas av folk som kanske vill avvakta innan man lägger en åsikt om nästa säsong.
+ 7