Inlägg: 1579650
Sv: SILLY SEASON 13/14
Kahn: Enligt media ska Brynäs ha in två forwards till. Handlar det om Nylander x 2 lär nog Brynäs bli allas kvalseriefavorit. Vart tog pengarna vägen?
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Jajjen: Värvar dom Nyllet x2 och inte någon mer så är det dags för tvångströja på ledningen med Sundlöv i spetsen om det blir så så lär jag inte sponsra med en jävla krona i form av matcher, medlemsavgift och shoppenprylar ja allt!
+ 1