Inlägg: 1579689
Sv: SILLY SEASON 13/14
Huss: Håller med. Är förmodligen nån Dixontyp som man nu prioriterar högst, gärna originalet (om jag får drömma lite...)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Huge:
Innebär att det inte blir någon renodlad målskytt alls. Micke hoppas då att några av de som redan finns i truppen ska plocka fram de egenskaperna. Ja helst flera av dessa såklart.
Innebär att det inte blir någon renodlad målskytt alls. Micke hoppas då att några av de som redan finns i truppen ska plocka fram de egenskaperna. Ja helst flera av dessa såklart.