Inlägg: 1579823
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
DavyDjoos: verkar inte gå att länka.. Gå in på eliteprospects.com >free agent freezy åt vänster> Ahl
Sv: SILLY SEASON 13/14
Jag må vara en gnällare (enligt en viss person) men här sitter jag på en svensexa i alingsås full med FBK:are, frölundaiter , en diffare och 2 leksingar! Vi har det rätt bra ändå :-) har någon vägen förbi Stures så plocka upp mig! ;-)
Vilka är de troliga av de som åkt ut redan? (ska ju vara en de förhandlar med)
Vilka är de troliga i de lag som är kvar? (ska ju vara en från de lagen också)