Inlägg: 1580960
Sv: SILLY SEASON 13/14
tompap71: Frågan är om det blir någon mer från AHL, jag är tveksam. Sundlöv verkar rätt nöjd med hur laget ser ut.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
70 Rodrigues: AHL har ju spelat klart nu så då borde vi få svar på ryket om att de har kontrakt med en spelare som spelat slutspel. Paré?
Annars får vi väl vänta till NHL har tagit det de vill ha, Och det är väl nån gång i Juli
Annars får vi väl vänta till NHL har tagit det de vill ha, Och det är väl nån gång i Juli
Sv: SILLY SEASON 13/14
70 Rodrigues:
Enligt vad TJ sa i måndags ska det in en till forward, å andra sidan måste det ju inte betyda AHL-kille...
+ 1