Inlägg: 1581761
Sv: SILLY SEASON 13/14
Peja: Självklart att Florida ska ge Markström ett envägskontrakt, annars är det ren misshandel av en ruskig talang.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Kahn: "Självklart att Florida ska ge Markström ett envägskontrakt, annars är det ren misshandel av en ruskig talang."
Varför har de då inte redan gjort de?
Varför har de då inte redan gjort de?
Sv: SILLY SEASON 13/14
Hoppas att Florida trejdar rättigheterna till Markström till Washington så att "Bäckis" får en bra målvakt i sitt lag.