Inlägg: 1582394
Sv: Lagbygget 2013/2014
Rodrigo: Fast 3 mål och 5 assist de senaste två säsongerna imponerar inte och det tyder på en spelare på nedgång (eller rent av slut) helt klart. Både Sweat och Scott känns hetare om du frågar mig (vilket du iofs. inte gör).
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
Carl Lejonkräk:
Armstrong har haft en del skadeproblem, bl a med hjärnskakningar, de senaste åren och inte spelat särskilt mycket så visst är det en chansning Växjö gör. Men att en brunkare i AHL (Sweatt) skulle kännas hetare än en spelare som frisk är kapabel till runt 20 mål i NHL och har spelat två VM för Kanada är väl lite att ta i va?
+ 2