Inlägg: 1584446
Sv: Lagbygget 2013/2014
Var på J-18 match igår. Konstigt att Bif inte kunde ställa upp med fyra fulla femmor. O.Lindblom visade upp pondus på isen ( 1+1 ). F.Sandström säker i målet på det lilla han hade att göra. Lööke hade fart under rören. Men jag är ju bara en läktarcoach så jag har naturligtvis fel och lärde mig ingenting.
+ 12
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
Kahn:
Det är väl bara när du inte tycker som Sundlöv som du är en okunnig läktarcoach. :)
Det är väl bara när du inte tycker som Sundlöv som du är en okunnig läktarcoach. :)
+ 5