Stjärnan stannar i AIK ? nobbat KHL-bud | AIK | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Inlägg: 1585787
Sv: SILLY SEASON 13/14
Verkar som att AIK får behålla Ramstedt?
Länkar:
Stjärnan stannar i AIK ? nobbat KHL-bud | AIK | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Stjärnan stannar i AIK ? nobbat KHL-bud | AIK | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
DavyDjoos:
Starkbaum har ju kontrakt m MoDo även denna sässe...
Så länge de betalar lönen kan de väl styra vad som helst...