Inlägg: 1585906
Sv: Försäsongsmatcher 2013
Huge: Helt rätt. En fuskare som Rahm hade platsat oerhört bra i Läxsand. Deras övertro på målvakterna liknar din patetiska övertro på Rahm. Han har fått ett helt år på sig, han misslyckades.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher 2013
Gurra88:
" Helt rätt. En fuskare som Rahm hade platsat oerhört bra i Läxsand."
Är det spelarna som dopat sig i Leksand? Det hade jag ingen aning om.
Sv: Försäsongsmatcher 2013
Gurra88:
Vem har snackat om övertro? Ta gärna fram det inlägget är du snäll.