Inlägg: 1586011
Sv: SILLY SEASON 13/14
Johan Norrström: Modo säger att han får lämna av ekonomiska skäl, samt så ville man satsa ungt med både Anton Forsberg som var bra i ssk och ullmark som har fått spela i landslaget.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Linus Wickman:
Är han för dyr för Modo är han utan allt tvivel för dyr för Brynäs. Tror man startar säsongen med befintlig målvaktsbesättning och sedan håller koll på spelarmarknaden under hösten. Någon av de svenska målvakterna kanske tröttnat på att harva i farmaligorna.
Är han för dyr för Modo är han utan allt tvivel för dyr för Brynäs. Tror man startar säsongen med befintlig målvaktsbesättning och sedan håller koll på spelarmarknaden under hösten. Någon av de svenska målvakterna kanske tröttnat på att harva i farmaligorna.