Inlägg: 1586553
Sv: Lagbygget 2013/2014
Linus Wickman: Andersen kan vi nog glömma. Han var väldigt bra i ahl förra säsongen och det dröjer inte innan han får chansen i NHL. Sen så ska johansson helt klart vara en av målvakterna. Vem den andra blir återstår att se :)
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
TobiasR:Om det bli nhl så blir det inte anaheim, de har både hiller och fasth samt en grym talang i john gibson.
Sv: Lagbygget 2013/2014
Inte omöjligt att vi får se Johansson och Hanses (Almtuna) nästa säsong =)
Men tippar på Honken och Johansson.
Men tippar på Honken och Johansson.