Inlägg: 1586572
Svarskommentarer
Sv: Lagbygget 2013/2014
Huge:
Vi fick i och med årets värvningar omvärdera ordet spets känns det som. Nokelinens framgång kommer hänga mycket på om han får vara hel, vilket tyvärr är långt ifrån säkert sett till ganska färska skadeproblem. Bara att hålla tummarna.
Vi fick i och med årets värvningar omvärdera ordet spets känns det som. Nokelinens framgång kommer hänga mycket på om han får vara hel, vilket tyvärr är långt ifrån säkert sett till ganska färska skadeproblem. Bara att hålla tummarna.
+ 1
Sv: Lagbygget 2013/2014
Huge: Glömde faktiskt Nokelainen när jag satt och skrev. Tror på honom också. Hoppas bara att han är hel och inte drar på sig skador. Han är riktigt bra!
Där kan vi snacka spets och en spelare som kommer att bli enormt nyttig för laget.
Tror att han kommer att bli den bästa värvningen i hela SHL och den enskilda spelare som lyfter sitt lag mest.
Ska iaf bli kul att se Sweatts omtalade skridskoåkning, han måste ju vara spelsugen utav bara h-e vid det här laget.